Köszönöm SMS-eteket, miszerint: “Tisztelt Ügyfelünk! Nyilvàntartàsunk szerint a vezetékes szolgàltatàsokhoz hasznàlt eszköz/eszközök leadàsa a mai napig nem történt meg. Kérjük szìveskedjen az eszközt/eszközöket legkésöbb 15 napon belül a Vodafone bàrmely ügyfélszolgàlati pontjàn leadni. Amennyiben ez idöközben màr megtörtént, kérjük jelen emlékeztetönket tekintse tàrgytalannak. Köszönettel, Vodafone”
Csak szólok, hogy nem lehet leadni bármely ügyfélszolgálati ponton, mert “rendszerhiba van rá”1Ez ugye régen, amikor az UPC még UPC volt, úgy ment, hogy bevittem, a csávó megköszönte és bedobta egy dobozba. Nettó három másodperc volt, bruttó talán kettő perc. Teccikérteni?, hanem a postára kell átvinni, ott vergődni a feladásával. Szerencsére egyrészt a postán tudják hogy mit kell csinálni, másrészt kaptam papírt, amit jól el is tettem, mert egy picit sem bízom bennetek (és ez egy újabb felelet arra a kérdésre, hogy mégis, miért szüntettem meg az előfizetést).