Egy ideje már bosszankodom a Vodafone miatt. Úgy, hogy általában túlfizetésem van az tákolt rendszerük miatt, mert:

  • jön egy levél, hogy fizess
  • befizetem
  • majd jön egy sms is, hogy fizess (de ez tulajdonképpen a jelszó a mailban küldött .zip-hez; és érdekesség, hogy szemrebbenés nélkül tesznek bele 0 – O vagy l – l betűket, és konkrétan notepadban kezdtem el találgatni a variációkat (jó, most épp félvak vagyok az egyik szememre, de akkor is, állítólag nem lehetetlen ezeket kikerülni1És nem, ne kezdj el sírni, hogy akkor csökken a jelszó minősége, mert ha kihagyják ezeket, de cserébe 1-2 karakterrel hosszabb lesz a jelszó, akkor könnyebb lesz olvasni is, és esélyes, hogy a minősége is jobb lesz; én most nem állok neki számolgatni, hogy mekkora lesz az entrópia.
  • megnézem a weboldalt, ott még mindig az van, hogy fizess paraszt, mert a robosztus rendszer nem tudja melléírni, hogy feldolgozás alatt (bár talán ezt a hihetetlenül összetett funkciót mintha már belefejlesztették volna, de lehet hogy keverem)
  • én ilyenkor biztos ami tuti, általában megint befizetem, így rendszeresen van túlfizetésem (bár mostanában – talán – már kitanultam a trükkjeit)
  • és emellett mégis sikerült valahogy hátralékot összeszednem lehiggadva kicsit, valószínűleg nem hátralék volt, hanem a túlfizetés nem volt elég, báááár az előző hónapban meg azért basztattak, hogy elmaradásom van, hátha megtalálom majd az akkori screenshotokat.
Felhasználóbarát jelszóválasztás

Mindegy, órákon át lehetne sorolni a minimum kétes megoldásokat (pl. két user van, két külön jelszóval a “vodafonos vodafon” oldalhoz, és a “volt upc-s vodafon” oldalhoz. Gondolom valaki eladta a managementnek hogy kész vagyunk, pedig csak átskinelték a régi UPC oldalt és jónapot.

Nade, amin ma reggel akadtam ki, hogy gyün a levél, hogy fizessé!

Bele van írva, hogy számla alapján fizetendő 3741 jó magyar forint. De ne legyél olyan fasz hogy ezt elhiszed! Nene!
Mert ott van a számla, amiben meg ez van:

Ez, ha jól értem, azt jelenti, hogy van 8675 forint túlfizetésem. Alighanem elkapott az ideg, és vagy háromszor befizettem a számlát. Persze úgy se jön ki a matek, de… na mindegy. Aztán van az összefoglalás rész, ahol összefoglalnak valamit. Oké, nem kezdtem el excelben találgatni hogy vajon merről nyílik az ajtó, de így ránézésre fogalmam sincs, hogy az ott mi.

Az mondjuk oké, hogy a weboldalon nem tudom befizetni a számlát, mert ugye túlfizetés van.

Na mindegy, most már kibosszankodtam magam. De az biztos, hogy amint alkalmassá válik, azonnal elválnak útjaink, úgy érzem hogy én nem vagyok elég képzett – vagy elég birka – ahhoz hogy Vodafone ügyfél legyek.