A kurrva anyátok!

Konkrétan ez jutott az eszembe. És nem, most még friss az élmény, nem gondolom át. Egy rendkívül elégedetlen ügyfél vagyok. Szóval kimentem az itteni Keletibe. Ostbahnhof, ahogy a helyiek mondják. Nem a szokásos 1-2 órával korábban érkeztem, már van annyi rutinom, hogy ne kelljen. Ballagtam a vágányok felé, és nézem a vitrinben a menetrendet, hogy mizu van. Nagyon nem tudtam összeilleszteni az ott kiírtakat a…

Read More

Pedig már azt hittem hogy tudom valamire használni a villanyos személyit

Szóval szükségem lenne egy születési anyakönyvi kivonatra. A sajátomra. Ez még nem is lenne baj, mert (igen, nyomorék a link, de ezt tudja a “rendszer”): A szolgáltatás a Központi Azonosítási Ügynök (röviden KAÜ) azonosítási szolgáltatásainak valamelyikével vehető igénybe, tehát Zsír, nekem van eSzemélyi okmányom. Blablabla, ezt a választ kaptam: “A megadott adatok alapján az érintett személy nem szerepel az elektronikus anyakönyvi nyilvántartásban.” Bakker, belém is…

Read More

Reggeliző deszka

Noha nyilvánvalóan szélmalomharc, de azért folytatom a kínosan balfasz nyelvtani hibák postolását. Az egy dolog, hogy a vágódeszkából hogy lett reggeliződeszka (a válasz a terméken található képben kereshető, nem tudom miért engednek oda olyanokat, akinek elemi fogalmuk sincs a termékről), az mégis miafasz, és kiafasz reggelizik deszkáról és nem tálcából/ról. Nade hogy nem volt valaki, akinek van magyar nyelvből érettségije, hogy átolvassa… hát az azért…

Read More

Kedves Vodafone

Köszönöm SMS-eteket, miszerint: “Tisztelt Ügyfelünk! Nyilvàntartàsunk szerint a vezetékes szolgàltatàsokhoz hasznàlt eszköz/eszközök leadàsa a mai napig nem történt meg. Kérjük szìveskedjen az eszközt/eszközöket legkésöbb 15 napon belül a Vodafone bàrmely ügyfélszolgàlati pontjàn leadni. Amennyiben ez idöközben màr megtörtént, kérjük jelen emlékeztetönket tekintse tàrgytalannak. Köszönettel, Vodafone” Csak szólok, hogy nem lehet leadni bármely ügyfélszolgálati ponton, mert “rendszerhiba van rá”1Ez ugye régen, amikor az UPC még UPC…

Read More