“Házhozszállítási kapacitásunk az általad megadott irányítószámra a mai napra elérte maximumát. Kapacitásaink bővítésén folyamatosan dolgozunk, kérjük próbálkozz holnap reggel 7 óra után.”

Jól van, baszki, de nekem jó lenne a hétvégén is… vagy a jövő héten. Nem ma kell. Láttatok ti már webshopot?!

https://mfor.hu/cikkek/vallalatok/a-koronavirus-az-ikea-t-is-kifektette.html

Amúgy látszik a fejlesztés, most, talán két héttel később, már nincs hibaüzenet, csak ennyi:

Lenyűgöző.

Oké, megtörtem, meg kiderült, hogy ha fuvarozót küldök érte, akkor az kb. ugyanannyi, mintha az Ikea hozná ki.

Erre tessék…

Értek én mindent, de baszki, nekem bútor kell, mert nem férek, és nem inspiráció.

Ja, és nem, nem az a baj, hogy nincs. Vagy hogy nem lehet. Hanem hogy nincs olyan, hogy oké, most nincs, de felveszünk a rendelési sorba, és várhatóan három hét és két óra múlva sorra kerülsz. Mert értek én mindent, de így, a vásárlói oldalról nézve, nem sok látszik (konkrétan semmi) az Ikea hősei munkájából.

2020-07-05: ma kaptam… mit mondjak, ettől se lettem vidámabb…

Most komolyan, megszűnt a termékvonal, vagy mi?!