Szerda reggel, nyolc előtt tíz perccel:

Nem akartam annyit késni, no meg cipelek is egy nagy és drága laptopot. Meg hideg is van. Gondoltam ha már úri kedvem úgy tartja, akkor nosza, hívjunk taxit. Mocorgott bennem hogy épp én ugattam hogy felőlem dögölhetnek éhen, de megalkuvóan arra gondoltam hogy most nem azért hívom őket mert kell, hanem mert csak. Mert olyan kedvem van.

Ó, hogy az nem úgy megy. Oké.

Újfent megfogadtam hogy soha többé nem hívok taxit. Szerencsére így könnyű betartani.

Emeljetek csak…” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tudom, olvastam. Mint ügyfél: nem érdekel. Egyék meg amit főztek. Ilyenkor szokott eszembe jutni, hogy az „olcsótakszi” idején a lépcsőházból hívtam a kocsit, és mire leértem a ház elé (kb. 1-2 perc), már ott állt. De az nem volt jó.

  2. Tudom, olvastam. Mint ügyfél: nem érdekel. Egyék meg amit főztek. Ilyenkor szokott eszembe jutni, hogy az „olcsótakszi” idején a lépcsőházból hívtam a kocsit, és mire leértem a ház elé (kb. 1-2 perc), már ott állt. De az nem volt jó.

  3. Arról valószínűleg nem. De. Már pár éve is nyígtak a sofőrök, hogy ritkamocskos vérszívó az anyacégük. Osztán amit még ügyfélként látok, hogy van mindenkinek másképp szar taxirendelő appja, míg nemrég jártam olyan országban, ahol egy appal lehet rendelni a környék összes taxitársasága közül a legközelebb lévő szabad autót. De azért az utas fizessen többet ugyanazért a színvonalért mint korábban, mert csak.

    És ami a lényeg: ügyfélként nem érdekel, nem vagyok túlzottan megértő vagy szociálisan fejlett. Egyébként érdekes jelenség, jellemző korkép, és amikor otthon üldögélek a meleg szobában, esetleg egy kis whiskyvel, akkor tényleg el lehet róla elmélkedni.

    Jha, bónusz: az előző alkalommal, amikor amúgy rá voltam szorulva hogy nabakker most tényleg kéne a taxi, mert bkv-val nehezebben elérhető helyre kéne eljutni, plusz fürgén is, na akkor azt láttam hogy a taxirendelő vagy 3-4 autón végigugrált talán a Klauzál téren, mire kibökte hogy nyista. Most vagy az van, hogy azok az autók nem is voltak (akkor miért ugrált oda) vagy az, hogy lusták voltak dolgozni. És mint megszorult ügyfél, akkor is igen csekély volt a megértés bennem.

  4. Arról valószínűleg nem. De. Már pár éve is nyígtak a sofőrök, hogy ritkamocskos vérszívó az anyacégük. Osztán amit még ügyfélként látok, hogy van mindenkinek másképp szar taxirendelő appja, míg nemrég jártam olyan országban, ahol egy appal lehet rendelni a környék összes taxitársasága közül a legközelebb lévő szabad autót. De azért az utas fizessen többet ugyanazért a színvonalért mint korábban, mert csak.

    És ami a lényeg: ügyfélként nem érdekel, nem vagyok túlzottan megértő vagy szociálisan fejlett. Egyébként érdekes jelenség, jellemző korkép, és amikor otthon üldögélek a meleg szobában, esetleg egy kis whiskyvel, akkor tényleg el lehet róla elmélkedni.

    Jha, bónusz: az előző alkalommal, amikor amúgy rá voltam szorulva hogy nabakker most tényleg kéne a taxi, mert bkv-val nehezebben elérhető helyre kéne eljutni, plusz fürgén is, na akkor azt láttam hogy a taxirendelő vagy 3-4 autón végigugrált talán a Klauzál téren, mire kibökte hogy nyista. Most vagy az van, hogy azok az autók nem is voltak (akkor miért ugrált oda) vagy az, hogy lusták voltak dolgozni. És mint megszorult ügyfél, akkor is igen csekély volt a megértés bennem.

  5. „Már pár éve is nyígtak a sofőrök, hogy ritkamocskos vérszívó az anyacégük.”
    A 8000 taxisból kb. 1500 tartozik társasághoz. A többi független.
    Nincs jelentkező, nem csak taxisnak, máshova sem. Mivel nincs jelentkező, bértárgyalás sincs. Nincs hol mit kivel emelni.

  6. „Már pár éve is nyígtak a sofőrök, hogy ritkamocskos vérszívó az anyacégük.”
    A 8000 taxisból kb. 1500 tartozik társasághoz. A többi független.
    Nincs jelentkező, nem csak taxisnak, máshova sem. Mivel nincs jelentkező, bértárgyalás sincs. Nincs hol mit kivel emelni.

  7. Hát, a Főtaxi több mint ezer gépet ír, és felteszem nem csak felére van sofőr: fotaxi.hu/autopark/ és van még pár társaság, szóval szerintem mások az arányok, bár tény, hogy nem tudom hogy mennyire.

    De ha tényleg ennyire kevés sofőr van a társaságoknál, akkor az is nagyon beszédes, hiszen akkor sofőr van (gondolom dolgozik is), csak nem a társaságoknál akarnak dolgozni.

  8. Hát, a Főtaxi több mint ezer gépet ír, és felteszem nem csak felére van sofőr: fotaxi.hu/autopark/ és van még pár társaság, szóval szerintem mások az arányok, bár tény, hogy nem tudom hogy mennyire.

    De ha tényleg ennyire kevés sofőr van a társaságoknál, akkor az is nagyon beszédes, hiszen akkor sofőr van (gondolom dolgozik is), csak nem a társaságoknál akarnak dolgozni.

  9. „Tavaly novemberben az Opten adatai alapján kicsit több mint 800 taxis cég működött az országban körülbelül 2000 alkalmazottal, de az ágazat gerincét már akkor is csaknem 6150 vállalkozó adta. Az idei legfrissebb adatok októberiek: ezek szerint ebben a hónapban 798 cég működött az országban kicsit kevesebb mint 1500 alkalmazottal, a vállalkozók száma pedig 6564 volt.”

  10. „Tavaly novemberben az Opten adatai alapján kicsit több mint 800 taxis cég működött az országban körülbelül 2000 alkalmazottal, de az ágazat gerincét már akkor is csaknem 6150 vállalkozó adta. Az idei legfrissebb adatok októberiek: ezek szerint ebben a hónapban 798 cég működött az országban kicsit kevesebb mint 1500 alkalmazottal, a vállalkozók száma pedig 6564 volt.”

  11. Bár ez azt is jelentheti hogy nem alkalmazottak, hanem alvállalkozók, azaz mégis a társaságnak dolgoznak. Ami társaság meg szíjja a vérüket.

  12. Bár ez azt is jelentheti hogy nem alkalmazottak, hanem alvállalkozók, azaz mégis a társaságnak dolgoznak. Ami társaság meg szíjja a vérüket.

  13. Nem ismerem a mögöttes mechanizmust. És idén erről még nem beszélgettem a sofőrökkel, mert nem volt kivel. Bár kétszer már taxiztam. De pont az index cikk írja: „Nagyon sok autós a mának él, és a készpénzes fuvarokat keresi, ezért sok címet elutasítanak az automata rendszerben” és én – szerintem – pont ezt szoptam be a múltkor és alighanem ma reggel is.

    Én megteszem amit lehet, nem hívom őket, nem akarom még jobban terhelni szegényeket.

  14. Nem ismerem a mögöttes mechanizmust. És idén erről még nem beszélgettem a sofőrökkel, mert nem volt kivel. Bár kétszer már taxiztam. De pont az index cikk írja: „Nagyon sok autós a mának él, és a készpénzes fuvarokat keresi, ezért sok címet elutasítanak az automata rendszerben” és én – szerintem – pont ezt szoptam be a múltkor és alighanem ma reggel is.

    Én megteszem amit lehet, nem hívom őket, nem akarom még jobban terhelni szegényeket.

  15. Oké, mivel már négy – azóta már hat – perce bent kéne lennem a gyárban, gondoltam miért ne. Hát, meghaladja a képességeimet hogy regisztráljak, és nem azért, mert nem értem a telefonba elhadart aktiváló kódot.

  16. Oké, mivel már négy – azóta már hat – perce bent kéne lennem a gyárban, gondoltam miért ne. Hát, meghaladja a képességeimet hogy regisztráljak, és nem azért, mert nem értem a telefonba elhadart aktiváló kódot.

Hozzászólások lehetősége itt nem engedélyezett.