Resident Evil: Operation Raccoon City, 2. felvonás.

Újrakezdtem, mert az előző játékban nem voltak mentéseim. Kb. 15 percig bírtam a nyomorék scripteket. Pl. van olyan rész, ahol nem lehet megfordulni, csak hátrálni lehet. Értem én hogy ez így kibaszott drámai, hogy lehet látni a gonosz ellenséget ahogy közelít. Mert amúgy rém lassú, lazán le lehet futni. Gondolom rájöttek, hogy az úgy geci unalmas, hogy ha a hörgő szörny elől laza kocogással el lehet menekülni, ezért egy zseniális ötlettel megoldották, hogy ne lehessen, küzd csak paraszt. Persze ha a szörny utolér (először csak topogtam, nem értettem, hogy miért nem tudok megfordulni, azt hittem, hogy a szájbabaszott konzolos irányítás miatt nem megy), akkor pár ütéssel ki is nyiffant, mert mire a karakter feltápászkodik, addigra megint lecsap egy emberes vascsővel ((Bár mintha tápászkodás közben is lehetne lőni – ami gondolom nyilvánvaló -, de ez fura, mert a “q”, azaz a kaszabolás közben meg nem lehet még fordulni se az ellenség felé, mert a karakter megáll, beáll egy irányba mint egy szélmalom és elkezd kaszabolni a késével, mindegy hogy mi történik körülötte)), tehát kb. azonnal kampeca. Persze a megoldást mondják, szemen kell lőni a szerencsétlent, attól lelassul, így el lehet annyira hátrálni, hogy meg lehessen fordulni és lehessen folytatni a kellemes kocogást a kijárat felé.

A bámulatosan ostoba AI-nak köszönhetően szerencsére a második játéknál semmiféle meglepetésre nem kell számítani, nem terhelik azzal a játékost, hogy esetleg valami váratlannal kellene szembesülnie. A konzolokon valószínűleg jól működő játékrendszert(?), irányítást ráerőltetve egy PC-s játékra, sikerült létrehozni egy igazi tákolmányt, ami már-már csodaszámba megy, annyira esetlen. ((Azt már meg se említem, hogy a fegyverem hangja bámulatosan gyorsan eltűnik a játék során, számtalan oka lehet, azon túl is hogy egy teszteletlen vicc az egész förmedvény))

De ha unalmas lesz a hétvégém, akkor lehet hogy rászánok még némi időt.

You may also like...