Stalker

Az utóbbi pár napban a Stalkerrel pihengettem. Nem mai játék, ám pár dologban bőven felveszi a versenyt a mostani kiadásokkal. Pl. a hangulata egészen jól eltalált. A játékidő is meglehetősen hosszú lehet, köszönhetően a többféle befejezésnek és a számtalan küldetésnek, amiknek a felvétele vagy fel nem vétele és/vagy befejezése alapvetően megváltoztathatja a befejezést. Őszintén szólva én lusta voltam újrajátszani kb. a felétől az egészet, inkább kerestem egy megfelelő mentést a neten. Mert persze én is beleestem a szokásos hibába, túl sok pénz maradt nálam.

Ami még meglepett, és nem tudom eldönteni, hogy scriptelt megoldás-e vagy nem (nem úgy néz ki), az az AI viselkedése pl. amikor csapatban haladnak. Egy (pár) előre megy, állást foglal el, fedezi bevárja a többit, akik mennek előre és így, egymást fedezve haladnak tovább.

A vidám hullarablás alapja, hogy az embernek pontosan kell tudnia, hogy a nála lévő fegyver(ek) milyen féle lőszert esznek, és hogy épp melyiket érdemes gyűjtögetni (milyen fegyverek várhatóak az ellenségnél). Kicsit hasonló a Borderlands gyűjtögetéséhez.

You may also like...