||stop.hu/images/banners/*

Már többször az idegbaj kerülgetett a manapság divatos, oldalt beúszó és mocorgó, figyelemfelkeltő, de leginkább figyelem elvonó és idegtépő reklámoktól. Ezek közül is a legszebbek azok, amik épp az adott oldalt hivatottak reklámozni, mint pl. a stop.hu pompás megoldása, ahol – gondolom – híres emberek szájába adják, hogy a stop.hu milyen űberfasza.

Kérdem én, ennek mi értelme van, ha épp az adott oldalt olvasom? Jobban fogom olvasni? Nagyobb élvezettel? Értem én persze hogy sulykolni kell az agyakba, hogy a stop.hu a legjobb és nincs is más a kerek világon ((Anno volt egy éjjelnappali, ahol a néni valami olyasmivel vágott vissza a reklamációnkra, hogy örüljünk hogy legalább vannak, mert az egész kerületben nincs másik éjjelnappali. Egyrészt először az egész várost akarta mondani, másrészt meg épp a belvárosról volt szó, kb. mindegyik utcában volt (van?) egy-egy éjjelnappali)). Most ezzel a szánalmas “reklámmal” elérték, hogy az összes bannerjüket letiltottam.

Persze már jó ideje bosszantanak a különböző híroldalak alján, oldalán megjelenő “Ezt olvasta már?” jellegű, fontoskodó kis bizbaszok, de szerencsére egyetlen általam rendszeresen látogatott oldal nem él ilyen bosszantó, figyelemfelhívó fogásokkal. De ez most már átlépte azt az ingerküszöböt, ami egy okoskodó blogbejegyzés megírásához szükséges.

You may also like...