Volt szerencsém megtapasztalni a nagyszerű Dell supportját.
Úgy a US, mint a nemzetközi supportot. Szóval az van, hogy a töltőkábel eltört. Nem lep meg, már az első nap látszott, hogy a balfasz törésgátló csak dísznek van. Azt persze nem vártam hogy pont most fog elfesleni, de ugye mikor máskor.
Pár napja már feladtam hogy supportot lőjek hozzá, mert egyszerűen eltévedtem az oldalon. Ma, mivel esett az eső, kicsit több türelemmel álltam hozzá, és lám, találtam is csetet (sokkal jobban szeretem, mert ami oda le van írva, az le van írva). A cset persze nem működött, de ez csak akkor derült ki, amikor már szépen akkurátusan leírtam a nyomoromat.
Enyhe idegeskedés után úgy döntöttem, hogy felhívom őket, legalább a telefon ingyen van.
Rövidre fogva, annyi volt a dolog, hogy az US support átküldött a nemzetközi supporthoz, azok az XPS supporthoz, akik meg visszaküldtek a nemzetközi supporthoz. Ez leírva egyszerű, de asszem öt hívásomba, meg egy transferbe került, mire kiderült, hogy:
- Az US support nem tud segíteni, mert magyar boltban vásároltam.
- Megoldás lenne, ha áthoznám a supportot ide (US), de az kb. egy hét, és addigra már otthon leszek.
- A nemzetközi support nem tudott segíteni (vagy nem akart, vagy nem értették, hála a remek hangminőségnek) meg amúgy is, XPS, átkapcsolnak az XPS suporthoz.
- Az XPS support hadart, és istennek nem akarta lebetűzni wtf, de aztán kiderült, hogy menjek a picsába, de inkább a nemzetközi supporthoz.
- A nemzetközi supportnál Erik végre elég értelmes volt, és végigmagyarázta, hogy ez szopóág, és így jártam, oldjam meg ahogy akarom (btw. már meg van oldva meg azóta megint összeakadt úgy a kábel hogy tölt), de leginkább az otthoni üzlettel egyeztessek.
- Ez utóbbi már eleve érdekes lesz, lélekben készülök arra, hogy elmagyarázzák hogy én vagyok a fasz (“you’re holding it wrong”), meg amúgy is, arra nem érvényes a garancia.
Amúgy jut eszembe, talán épp a Dell support volt az, akiket kérdezgettem, hogy wtf ha a kollégánk, aki utazgat a céges zuberörrel valahol a nagyvilágban fut bele pl. olyanba, mint én. A support válasza elsőre az volt, hogy “hát, attól függ… hogy kihez kerül az ügy”. Hát kösz.
Ezeken az se segít, hogy fotósok anno pont az XPS 15-öt választották mint a legfaszább gépet fotószerkesztéshez (még ha nekem a 13-as is van), mert utána ők is szoptak egy kört a Dell remek támogatásával.